יום שבת, 29 באוגוסט 2015

תקליטן לבר מצווה

 

 
 
בר/בת מצווה  שונים מאוד מחתונה, לא רק במספר המוזמנים בסגנון ואווירת האירוע שמודבר בבר מצווה גם לחתן / כלת האירוע יש מה לומר בסגנון המוסקלי.
בחרתם תקליטן טוב? גם לכם ההורים והמשפחה יש תפקיד בהצלחת האירוע, בחירה נכונה של שירים שתתאים לאורחים שלכם תעניק לכם אירוע מנצח, איך עושים את זה הנה כמה המלצות שהכנו עבורכם, בנוסף נשמח להמליץ לכם על תקליטן
אז איך לבחור את המוסיקה לבר/בת מצווה ? המון סבלנות, תתפלאו אבל זה יכול להיות גם מהנה, אתם יכולים לשבת יחד, כל המשפחה לבלות ערב מוסיקלי ונעים ולבחור יחד שירים לבת מצווה .
באירוע יש כמה שלבים חשובים:
מוסיקת קבלת פנים- בחרו מוסיקה שעושה טוב מוסיקה שתתאים לכולם, סביר להניח שרוב האורחים הם מבוגרים, בחרו להיטים מכל הזמנים, שירים באנגלית, עברית- ארץ ישראל הישנה ומעט מוסיקה עכשווית, נסו להימנע מלהיטים שהתוכן שלהם אינו הולם אירועים חגיגיים {יש לא מעט כאלה}.
מוסיקה לטקס- מדובר בחלק המרכזי של הערב, יש המעדיפים לצרף לשלב בטקס  אטרקציות לבר/בת מצווה  שונות: מתופפים, שופרות וכו', אם אתם בוחרים בשיר בחרו, נעימה יפה המתחילה בקצב איטי שעולה ומתחזק, מומלץ להתייעץ עם תקליטן בר/בת המצווה ולבקש דוגמאות.
מוסיקה לריקודים- בשונה מחתונה כאן גיל המשתתפים עולה פלאים, שנות השבעים והשמונים, וגם  מעט שירים משנות השירים למבוגרים יתנו לכם קצב טוב, נסו להתאים את המוסיקה לכל האורחים, אם בין בני המשפחה הרוב המכריע חובבי מזרחית, אל תכריחו אותם לרקוד לצליל ג"אז, כאן פחות חשוב הטעם שלכם, אל תשכחו שהאורחים באו לשמוח ולשמח תנו להם את מה שהם אוהבים.
אם בכל זאת אתם מתעקשים להשמיע את המוסיקה שאתם מנגנים במכונית, שלבו אותה בזמן האוכל או קבלת הפנים.
מוסיקה לילדים שתפו את בעלי השמחה האירוע בסגנון המוסיקה שהם אוהבים, ייתכן שלא תתחברו לקצב המוסיקלי שלהם אבל אל תשכחו שזה גם האירוע שלהם.
אז עכשיו שאתם יודעים כיצד להתאים את המוסיקה עליכם למצוא תקליטן בר/בת מצווה מתאים, תוכלו להשאיר לנו פרטים ולקבל המלצות על תקליטן לבר/בת מצווה

האירוע שלכם מתחיל עם סאן סט !!!


נשמח לעזור בכל שאלה, השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה.

אתר האינטרנט שלנו: http://www.sunset.co.il
דף הפייסבוק שלנו: לדף הפייסבוק שלנו
ערוץ היוטיוב שלנו: לערוץ היוטיוב שלנו
       www.SunSet.co.il                       www.SunSet.co.il               www.SunSet.co.il                    www.SunSet.co

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה