יום שבת, 29 באוגוסט 2015

בחירת תקליטן 2


 

 
פורסם ב-15 בספטמבר 2013, 15:42 במדור כללי
 
איך יודעים אם Dj לחתונה הוא ה-Dj המתאים
שאלת ההתאמה של Dj לחתונה היא שאלה הרת גורל. התפקיד של הDj בחתונה הוא תפקיד מרכזי שיכול להרים או להוריד את הערב. בחירה נכונה של Dj לחתונה היא במידה רבה עניין של טעם אישי וסגנון. לכן חשוב מאוד לבדוק מספר היבטים שונים הנוגעים לאופיו, הסגנון המוזיקלי ויכולת ההפקה של ה-Dj לפני שמחליטים האם הוא באמת יהיה זה שיכתיב את הפסקול של היום המאושר הזה. להלן נסקור מספר נושאים הנוגעים לבחירה נכונה ומתאימה שלDj.
אופי - מוזיקה היא עניין של אופי. גם סגנון תקלוט הוא בהתאם עניין של אופי. ולבסוף, גם חתונה היא במידה רבה עניין של אופי, טעם וסגנון של החתן והכלה והמשפחות שלהם. לכן, כאשר בוחרים Dj לחתונה כדאי מאוד לבדוק את מידת ההתאמה של האופי שלו לאופי שלכם והאופי הרצוי של האירוע שלכם. כדאי לבדוק שה-Dj ואתם "משדרים על אותו גל" ומבינים זה את זה. ההבנה הזו תתורגם מאוחר יותר למוזיקה בחתונה שמתאימה בדיוק לכם ולמה שרציתם שיקרה על רחבת הריקודים שלכם.
סגנון מוזיקלי - אחד הנושאים החשובים ביותר בבחירה של Dj לחתונה היא הנושא של סגנון מוזיקלי. לתקליטנים שונים יש העדפות מוזיקליות שונות וסגנונות שונים שהם מרבים לנגן. כדאי לברר עם ה-Dj מבעוד מועד איך הוא תופס את החתונה ומה הוא חושב שכדאי לנגן בשלבים השונים שלה. דרך האפיון הסגנוני של ה-Dj תוכלו לדעת הוא מתאים למה שאתם מדמים בעיני נפשכם או שצריך להמשיך בחיפוש אחר Dj אחר. שימו לב שלא תמיד סגנון המוזיקה האהוב עליכם גם מתאים לחתונות, ומה שצריך להביא בחשבון הוא הקשר בין המוזיקה והאירוע, ולא רק מה שאתם אוהבים לשמוע בבית.
הפקה - ה-Dj לא תמיד אחראי על היבטי הפקה רשמיים של רחבת הריקודים כמו עיצוב שלה או תאורה, אך הוא בהחלט יכול להיות גורם משפיע בהם. מוזיקה לבדה אינה מספיקה, שכן התרומה של Dj לחתונה אינה מתמצה רק במוזיקה אלא גם באווירה, אנרגיות והאפקט הכללי על רחבת הריקודים. כדאי מאוד להתרשם מראש מהיכולות של ה-Dj בתחומים האלו לפני שמחליטים שהוא יהיה זה שמנגן בחתונה שלכם

אתר האינטרנט שלנו: http://www.sunset.co.il
דף הפייסבוק שלנו: לדף הפייסבוק שלנו
ערוץ היוטיוב שלנו: לערוץ היוטיוב שלנו

http://www.SunSet.co.il


http://www.SunSet.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה