יום שבת, 29 באוגוסט 2015

בחירת תקליטן 3

 

 

 
כיצד לבחור תקליטן מקצועי לאירוע החתונה שלכם?

אירועי חתונה מוצלחים הם תוצאה של עבודה קפדנית ומתמשכת מצד מתכנני האירוע. כל תכנון של אירוע חתונה כולל בתוכו את הרגע בו אתם (בני הזוג או מפיקי האירוע), נאלצים להחליט לגבי אופי וזהות התקליטןבכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיעזרו גם לכם לבצע את הבחירה המקצועית ביותר.
  • מקצועיות.מקצועיות. מקצועיות.
אירוע חתונה הוא ללא ספק אירוע של פעם בחיים, ולכן הפקידו לבחור אנשי מקצוע מנוסים, מיומנים ובעיקר בעלי המלצות ומוניטין משובח. תקליטן לחתונהמקצועי ומנוסה עושה לעיתים את ההבדל הגדול בין אירוע סטנדרטי לאירוע "מפוצץ" ומקפיץ.
  • הפקידו לבחור בנותני שירות
תקליטן לחתונה חייב להיות אדם בעל תודעת שירות אדיבה לאורך כל הדרך, החל מפגישת היכרות ראשונית, דרך פגישות העבודה ותכנון האירוע יחד איתכם, ועד לערב האירוע עצמו (וגם לאחריו). הקפידו לבחור בבעל מקצועי איכותי ומנוסה, אך לא פחות חשוב, גם אחד כזה שיעניק לכם את האנרגיה הנכונה, ו"ישדר איתכם על אותו גל".
  • פגישות עבודה
תקליטן לחתונה חייב לאפשר לכם להיפגש עימו מספר פעמים בטרם מועד האירוע, וזאת על מנת לסכם יחד איתכם, את המבנה המוסיקלי לאורך כל האירוע. פגישות העבודה המשותפות נועדו להתאים את הסגנון המוסיקאלי הרצוי והראוי לאירוע שלכם, לעבור יחד איתכם על רשימות השמעה שונות, ולבחור את השירים שילוו רגעים בלתי נשכחים באירוע החתונה שלכם. הקפידו לבחור תקליטן לחתונה שהוא לא רק בעל מקצוע מיומן, אלא (ובעיקר), גם נותן שירות ברמה הגבוהה ביותר.
  • גימיקים ואטרקציות
כל הגימיקים והאטרקציות הם רק "ערך מוסף" לעבודתו המקצוענית של די.ג'י לחתונה. ולכן מומלץ לשלבן באירוע רק לאחר שתכננתם לפרטי פרטים את מהלך הערב עצמו.

אתר האינטרנט שלנו: http://www.sunset.co.il
דף הפייסבוק שלנו: לדף הפייסבוק שלנו
ערוץ היוטיוב שלנו: לערוץ היוטיוב שלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה