יום שבת, 29 באוגוסט 2015

האירוע שלכם מתחיל עם סאן סט !!!

 

 
פורסם ב-15 בספטמבר 2013, 15:50 במדור כללי
 
כאשר אתם מתכננים את השמחה שלכם בין אם זה חתונה - האירוע החשוב בחייכם, בר/בת מצווה חינה, ברית/ה, מסיבת רווקים, ימי נישואין, ימי הולדת, או כל אירוע משמח אחר אתם צריכים לבחור בין היתר את התקליטן שיעשה לכם את האירוע למיוחד יותר ובאוירה השמחה ביותר. אז לאחר שהחלטתם על מקום האירוע, סגרתם עם הצלם, קניתם את הבגדים והשלמתם את כל ההכנות, הגיע הזמן לבחורתקליטן!.


המוזיקה היא החלק המשפיע ביותר בהצלחת האירוע ובבחירת התקליטן יש להשקיע מחשבה רבה. למוזיקה יש את הכוח להעשיר כל אירוע ולהעצים את תחושת הקהל בשמחה דרך הצלילים והמקצבים שלה. פה נכנס תפקידו של התקליטן באירוע שלכם. ביוכלתו שלתקליטן איכותי לגרום לרחבת הריקודים באירוע שלכם להיות מלאה באנשים - מצעיר ועד זקן ויחד עם זאת לספק רגעים מיוחדים לכולם! כיום השוק מוצף בתקליטנים רבים וקבלת ההחלטה והבחירה בתקליטן המתאים לאירוע שלכם הינה קשה. .

הצוות שלנו מורכב משני תקליטנים צעירים : מתן אברהם ועידן קיויתי. אנו בעלי ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחום האירועים והמוזיקה ובעלי ניסיון רב בכל סוגי האירועים, מהאירוע הקטן עד לאירוע הגדול ביותר. אנו שולטים במגוון סגנונות מוזיקה וביכולתו להתאים כל סגנון לקהל יעד אחר.

באירוע שלכם, נדע להתאים את המוזיקה לאופי הקהל שלכם. כמובן שלפני כל אירוע אנו מקיימים פגישה עם בעלי האירוע ומתאמים ביחד את אופי ומהלך האירוע, תוך ייעוץ ומענה אישי לכל לקוח ודרישותיו. אנו מציגים לקהל לקוחותינו מגוון אטרקציות אשר מתאימות לאופי האירוע שלהם ולתקציב העומד לרשותם. אתם מוזמנים להתקשר עוד היום ולהצטרף למאות לקוחות מרוצים !!!!

 האירוע שלכם מתחיל עם סאן סט !!!

אתר האינטרנט שלנו: http://www.sunset.co.il
דף הפייסבוק שלנו: לדף הפייסבוק שלנו
ערוץ היוטיוב שלנו: לערוץ היוטיוב שלנו
       www.SunSet.co.il                       www.SunSet.co.il               www.SunSet.co.il                    www.SunSet.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה